September 25, 2009

PENING2


salam..kali ni aku banyak menziarahi blog2 lain yang aku sendiri tak kenal....tujuannya bukan apa cuma nak mencari info and gaya penulisan yg berbeza..
arghhh.aku sendiri pening...apa yang boleh aku coretkan pada catatan maya aku nih???
aku ingin sekali sampaikan sesuatu yg membawa makna pada ku dan mberi pengajaran walau x banyak pada org yg mem
baca....
huh,,dirini bukanlah seperti nabi musa yang bijak berhujah dengan firaun ...bukan jugak seperti cendikawan islam yg penuh dadanya dgn ilmu untuk dikongsi...aku bukan juga seperti alim ulamak yang kata2nya menusuk kalbu setiap pendengar...cuma aku ingin berkongsi sesuatu ..yang aku x pasti apa sumbangan nya untuk islam
adakah ia akan diterima Allah sebagai salah satu amalku pada islam....jadi....aku pening2 sekali....

No comments: