March 18, 2010

SI FREEMASON &SI DAJJAL

"dan sekali- kali tidak akan redha kepadamu Yahudi buat selamanya, Tidak juga nasrani, sehinggalah kamu mengikut jejak mereka"-al baqarah,120

hari ni jika kita bercerita tentang bumi palestine, darah juang dalam diri pasti berkobar- kobar. Tapi kita lupa malah mungkin tidak sedar akan musuh dalaman Islam ini yang memerangi kita secara rahsia. Maka di sini kita jelas, mengapa Allah tidak menyuruh semua orang Islam keluar berperang , kerana sebahagian yang lain diperlukan untuk mengkaji ilmu, mencari maklumat sepaya wujud keseimbangan dalam sistem pertahanan Islam.

Bercerita akan yahudi pasti, tidak dapat tidak akan tersebut jua Freemason.Freemason adalah satu gerakan rahsia dan merupakan agenda yahudi untuk menghancurkan Islam. malah gerak kerja ini telah wujud sejak beribu tahun dahulu merentasi zaman firaun.

tetapi apa pula perkaitannya dengan dajjal?

secara amnya, freemason dan dajjal bersatu dalam usaha menjatuhkan umat islam.oleh itu Projek 911 telah dijalankan. apa pula Projek 911 ini? Ia merupakan projek"Mega Ritual Illuminati Sembah Lucifer " iaitu syaitan .maka ritual pemujaan ini dijalankan sejak dahulu lagi . Adakah ritual pemujaan ini telah dihentikan memandangkan sekarang merupakan zaman moden?Ya.. ia masih dijalankan dan ritual ini turut disertai beberapa pemimpin2 dunia yang mana turut merupakan anggota freemason.mereka berkomplot untuk menjatuhkan Islam.

Projek serangan yahudi ini dijalankan secara fizikal dan mental.

secara fizikal:
1. Projek WTC 911
2, Afganistan
3.Iraq

serangan ini dijalankan dengan perang...ya, perang di bumi islam sekarang ialah agenda freemason yang mana akhirnya akan membentuk ISRAEL RAYA .melalui ini mereka membina tanah untuk negara mereka

secara mental:
1.Sex
2.Sport
3.screen

projek2 ini pula dijalankan melalui Hollywood Projek..sebab itu media dunia mereka pegang. mereka peroleh kuasa ini hasil dari perang dunia yang lepas..yang mana juga merupakan agenda mereka. buktinya, jika kita kaji filem2 yang datangnya dari hollywood ini, banyak rahsia2 mereka yang boleh kita ketahui dan kita bongkar.

salah satunya, siri kartun TOM and JERRY.dalam siri ini pasti si jerry(tikus yang kecil) akn menang sungguh pun si tom(kucing yang malang) melakuakn pelbagai trik untuk mengalahkan si tikus.sebenarnya jerry mewakili yahudi kerana mereka dalam kelompok kecik dan tidak punya negara sementara tom mewakili negara 2 islam .ini menunjukkan bahawa mereka pasti akan menang walau apa pun yang cuba dilakukan oleh negara2 islam ..dan propaganda inilah yang ditanam dalam pemikiran anak2 islam sekarang yang banyak menonton siri ni.

jika hendak dituliskan, terlalu banyak maka apa yang saya tuliskan ini adalah sebahagian kecil sahaja.jadi kita sebagai pemuda pemudi islam perlu peka akan hal ini.tanam sikap quwwah dan amanah dalam diri kita kerana itulah jalan keluar umat islam.kembalilah pada AL QURAN DAN HADIS NABI kerana sumber2 ini yang membekalkan rahsia untuk umat islam kembali kuat.


by fatin syuhada

2 comments:

Mufarwa said...

kalau nak kaji lebih dalam gerakan ini,sila ke blog:

http://hikmatun.wordpress.com/

siti fatihah mohd ali said...

i highly recommend you guys to watch THE ARRIVAL (MALAY SUB)! OR JUST VISIT MY BLOG AND CLICK ON THE ARRIVAL!